Změna životního stylu – 3. týden

3

Musím říct, že se začínám cítit skvěle. Nikdy bych nevěřil, že díky změně životního stylu můžu začít stíhat přes den 2x více věcí než dřív.

  • Začínám vstávat dřív, přesně v 5:50. Spát chodím mezi 22:00 – 23:00.
  • Stíhám 10 hodin denně pracovat.
  • Stíhám pravidelně cvičit.
  • Stíhám pravidelně nakupovat.
  • Stíhám se věnovat rodině.

Vždycky jsem nesnášel ranní vstávání, sám tomu pořád nevěřím, ale poslední dobou se každé ráno v 5:50 těším na další den. Už jen kvůli tomuto mi ta změna stojí za to.

Hodnocení

Vím, že samochvála smrdí, ale v tomto případě se musím pochválit :-) Jsem se sebou spokojený, i když vím, že je toho ještě mnoho, co musím zlepšit. Důležité je znát svoje slabiny a stále na nich pracovat!

Co se povedlo a co zlepšit do dalších týdnů?

Nepovedlo se mi zatím změnit snídaně a svačiny. Největším důvodem je moje vlastní lenost.

  • Zapracovat na snídaních a dopoledních svačinách.
  • Pokračovat ve stejném tempu.

Uvedený jídelníček není možné slepě kopírovat. To co funguje u jednoho, tak nemusí fungovat u druhého. Každý z nás je individuální a má jiné potřeby. Ať už se z jakéhokoliv důvodu rozhodnete změnit svůj jídelníček a životní styl, je nutné navštívit odborníka. Teprve na základě konzultace lze sestavit jídelníček na míru.

Jídelníček

Pondělí 22.9.2014
Snídaně Krajíc celozrnného domácího kvasového chleba, šunka, plátek sýra, 2deci jablečného moštu + 1deci vody, šálek kávy.
Dopolední svačina Ovesné vločky, oříšky, kokosové lupínky, bílý jogurt, 1 hruška.
Oběd Odlehčené kuře na paprice (omáčka zahuštěná rozmixovanou zeleninou), bulgur, zeleninový salát.
Odpolední svačina Krajíc celozrnného domácího kvasového chleba s pomazánkou z tvarohu, olomouckých tvarůžků, bylinek a koření, kefír, zelenina.
Večeře Odlehčené kuře na paprice (omáčka zahuštěná rozmixovanou zeleninou), bulgur, zeleninový salát.
Pohyb
20 minut posilování (ramena, triceps), 40 minut chůze na běžeckém pásu při tepové frekvenci 133.
Úterý 23.9.2014
Snídaně Krajíc celozrnného domácího kvasového chleba, šunka, plátek sýra, 2deci jablečného moštu + 1deci vody, šálek kávy.
Dopolední svačina Ovesné vločky, oříšky, kokosové lupínky, bílý jogurt, hruška.
Oběd  Zapečená cuketa, mrkev, vejce, sýr, koření, vařený brambor, jogurtový dip, zeleninový salát.
Odpolední svačina Krajíc celozrnného domácího kvasového chleba, cottage, zelenina.
Večeře Kuskus, uzená makrela, zeleninový salát.
Pohyb
1 hod chůze na běžeckém pásu při tepové frekvenci 133.
Středa 24.9.2014
Snídaně Krajíc celozrnného domácího kvasového chleba, šunka, plátek sýra, 2deci jablečného moštu + 1deci vody, šálek kávy.
Dopolední svačina Ovesné vločky, oříšky, kokosové lupínky, bílý jogurt, jablko.
Oběd Čočka, uzené tofu, zeleninový salát.
Odpolední svačina Krajíc celozrnného domácího kvasového chleba, šunka, banán.
Večeře Celozrnné těstoviny s vejcem a sýrem, zeleninový salát.
Pohyb
Procházka 1 a půl hodiny.
Čtvrtek 25.9.2014
Snídaně Krajíc celozrnného domácího kvasového chleba, šunka, plátek sýra, 2deci jablečného moštu + 1deci vody, šálek kávy.
Dopolední svačina Ovesné vločky, oříšky, kokosové lupínky, bílý jogurt, jablko.
Oběd Krůtí maso s rýží, zeleninový salát.
Odpolední svačina Krajíc celozrnného domácího kvasového chleba, tvarohová pomazánka, zelenina.
Večeře Krůtí maso s bulgurem a cuketou, zelenina.
Pohyb
30 minut chůze při tepové frekvenci 133 a 30 minut chůze při tep. frekvenci 136.
Pátek 26.9.2014
Snídaně Krajíc celozrnného domácího kvasového chleba, šunka, plátek sýra, 2deci jablečného moštu + 1deci vody, šálek kávy.
Dopolední svačina Ovesné vločky, oříšky, kokosové lupínky, bílý jogurt, jablko.
Oběd Svíčková na zdravý způsob s celozrnnými knedlíky a hovězím masem, zeleninový salát.
Odpolední svačina Krajíc celozrnného domácího kvasového chleba se sýrem 10% tuku v sušině, zelenina, kyška.
Večeře Svíčková na zdravý způsob s celozrnnými knedlíky a hovězím masem, zeleninový salát.
Pohyb
 45 minut chůze při tep. frekvenci 136, 20 minut posilování  – záda.
Sobota 27.9.2014
Snídaně Krajíc celozrnného domácího kvasového chleba, šunka, plátek sýra, 2deci jablečného moštu + 1deci vody, šálek kávy.
Dopolední svačina Ovesné vločky, oříšky, kokosové lupínky, bílý jogurt, jablko.
Oběd Pohanka se zeleninou a tofu, zeleninovy salat, bramboračka.
Odpolední svačina Krajíc celozrnného domácího kvasového chleba, tvarohová pomazánka s česnekem, podmáslí, zelenina.
Večeře Svíčková na zdravý způsob s celozrnnými knedlíky a olomouckými tvarůžky, zelenina.
Pohyb
1 hodina a 45 minut procházka s kočárkem a se psem – necelých 9km.
Neděle 28.9.2014
Snídaně Krajíc celozrnného domácího kvasového chleba, šunka, plátek sýra, 2deci jablečného moštu + 1deci vody, šálek kávy.
Dopolední svačina Pohanková kaše, ořechy, pár kapek javorového sirupu, 1 jablko.
Oběd Dušená vepřová kýta s mrkví, těstoviny a zeleninový salát.
Odpolední svačina Krajíc celozrnného domácího kvasového chleba, tvarohová pomazánka s olomouckými tvarůžky, zeleniny.
Večeře Opečené brambory s vejcem, sýrem, cibulkou, česnekem a pažitkou, zeleninový salát.
Pohyb
30 minut posilování (hrudník, biceps, břicho), 35 minut chůze na běžeckém páse při tepové frekvenci 133.

Máte nějaké nápady, které byste mi chtěli říct? Co mám zapojit, co dělat jinak? Nebo mě chcete pouze podpořit? Napište mi prosím komentář níže, vaše podpora mě požene dál!

« Zpět na 2. týden Pokračovat na 4. týden »

Líbil se vám tento článek? Doporučte ho ostatním.
Chcete posílat každý týden recepty na e-mail? Ano, chci recepty ZDARMA!

3 komentáře

  1. Alena Teofil on

    A co takhle ty svačiny oživit alespoň různými druhy ovoce a různými druhy vloček? Nakupovat zvládáš pravidelně, takže čerstvé ovoce by nemélo být problém.
    A vloček je na trhu také spousta druhů, je to jen o tom, mít doma zásoby různých a každý den sáhnout po jiném sáčku:-) Každá obilovina má své jiné složení mikroživim a jejich střídání jídelníček oživí.

    Jinak za mě velká pochvala. Oceňuji různorodost obědů a využívání i alternatvnějších jídel jako bulgur, celozrnné přílohy…Super, jen tak dál:-)

    • Karel Borkovec on

      Alčo na svačinách už pracuji, chtěl jsem to udělat přesně jak píšeš. Různé druhy vloček + domácí pomazánky z tvarohu k snídani ;-)

      Za obědy patří díky především manželce :-)

  2. Martina Ryšánková on

    Myslím, že by bylo dobré udělat různorodější snídaně a svačiny :) Vidím tu stále to stejné, nejen že se Vám to omrzí, ale nebude vás to už ani bavit. Mrkněte na náš blog, najdete tu pár dobrých receptů, nejen na snídaně :)

    www.gethealthyandfitwithus.blogspot.cz

Napsat komentář

1 zdravý recept každý týden ZDARMA

Pozor, počet odběratelů je omezen!
Nepropásněte svou šanci.

  • Jídlo je 90% úspěchu.
  • Často vám chybí inspirace?
  • Zašleme vám – snídaně, svačiny, obědy i večeře.


Už se nechci pořád ptát, co mám dnes vařit!

Líbil se vám tento článek? Doporučte ho ostatním.
Chcete posílat každý týden recepty na e-mail? Ano, chci recepty ZDARMA!

1 zdravý recept každý týden ZDARMA

Pozor, počet odběratelů je omezen!
Nepropásněte svou šanci.

  • Jídlo je 90% úspěchu.
  • Často vám chybí inspirace?
  • Zašleme vám – snídaně, svačiny, obědy i večeře.


Už se nechci pořád ptát, co mám dnes vařit!

Líbil se vám tento článek? Doporučte ho ostatním.
Chcete posílat každý týden recepty na e-mail? Ano, chci recepty ZDARMA!

1 zdravý recept každý týden ZDARMA

Pozor, počet odběratelů je omezen!
Nepropásněte svou šanci.

  • Jídlo je 90% úspěchu.
  • Často vám chybí inspirace?
  • Zašleme vám – snídaně, svačiny, obědy i večeře.


Už se nechci pořád ptát, co mám dnes vařit!

Líbil se vám tento článek? Doporučte ho ostatním.
Chcete posílat každý týden recepty na e-mail? Ano, chci recepty ZDARMA!