Změna životního stylu – 6. týden

0

Tento týden jsme měli s celou rodinou naplánovanou několika denní návštěvu u mých rodičů. Věděl jsem, že mě čeká první těžší zkouška. Na začátku se mi dařilo vše zvládat, ale na konci jsem to nezvládl. Více si o tom můžete přečíst v poslední části jídelníčku níže.

Tip č. 2 – Netrapte se, když porušíte životosprávu

Nejhorší co můžete udělat, když nějak výrazně porušíte svoji životosprávu je, že upadnete do deprese. To vám rozhodně v ničem nepomůže. Moje rada zní, netrapte se! Proberte si to sami se sebou ve své hlavě. Uvědomte si, že byste se příště měli ovládnout a nic nepřehánět. Každý dělá chyby, ale jen chytří lidé se z nich dokáží poučit. Každá chyba, ze které si vezmete ponaučení, vás posouvá dál.

Hodnocení

Jelikož jsem měl tento týden méně pohybu než je obvyklé, tak jsem stravu zase malinko ponížil. Jakmile příští týden začnu opět hodně sportovat, tak porce trochu zvýším, abych se zase nedostal do stavu, kdy budu bez energie.

Uvedený jídelníček není možné slepě kopírovat. To co funguje u jednoho, tak nemusí fungovat u druhého. Každý z nás je individuální a má jiné potřeby. Ať už se z jakéhokoliv důvodu rozhodnete změnit svůj jídelníček a životní styl, je nutné navštívit odborníka. Teprve na základě konzultace lze sestavit jídelníček na míru.

Jídelníček

Pondělí 13.10.2014
Snídaně Krajíc celozrnného domácího kvasového chleba, domácí vařená šunka, 2deci jablečného moštu + 1deci vody, šálek kávy.
Dopolední svačina Ovesné vločky, oříšky, kokosové lupínky, bílý jogurt, hroznové víno.
Oběd Rizoto se zeleninou a kuřecím masem.
Odpolední svačina Krajíc celozrnného domácího kvasového chleba, tvarohová pomazánka z uzené makrely, zelenina, kyška.
Večeře Semolinové těstoviny, olomoucké tvarůžky, zeleninový salát.
Pohyb
45 minut cvičení (hrudník, biceps, břicho), 25 minut chůze na běžeckém páse při tepové frekvenci 133.
Úterý 14.10.2014
Snídaně Krajíc celozrnného domácího kvasového chleba, domácí vařená šunka, 2deci jablečného moštu + 1deci vody, šálek kávy.
Dopolední svačina Ovesné vločky, oříšky, kokosové lupínky, bílý jogurt, hroznové víno.
Oběd Semolinové těstoviny, zapečená vepřová kýta se špenátem, zeleninový salát.
Odpolední svačina Krajíc celozrnného domácího kvasového chleba, pomazánka z tvarohu a avokáda, kyška, zelenina.
Večeře Červené čočka, tofu, sýr a jablko.
Pohyb
60 minut chůze na běžeckém páse při tepové frekvenci 135.
Středa 15.10.2014
Snídaně Krajíc celozrnného domácího kvasového chleba (žitný + pohankový), šunka, čaj a káva.
Dopolední svačina Ovesné vločky, bílý jogurt, banán.
Oběd Pohanka se zeleninou a kuřecím masem, zeleninový salát.
Odpolední svačina Krajíc celozrnného domácího kvasového chleba (žitný + pohankový), pomazánka z tvarohu a avokáda, zelenina, kefír.
Večeře Pečená kuřecí prso, těstovinový salát se zeleninou.
Pohyb
Odpočinek.
Čtvrtek 16.10.2014
Snídaně Krajíc celozrnného domácího kvasového chleba (žitný + pohankový), šunka, čaj a káva.
Dopolední svačina Ovesné vločky, bílý jogurt, banán.
Oběd Pečená vepřová panenka, pečené brambory a zelenina.
Odpolední svačina Krajíc celozrnného domácího kvasového chleba (žitný + pohankový), sýr, zelenina.
Večeře Míchaná vajíčka, celozrnné pečivo.
Pohyb
Odpolední procházka.
Pátek 17.10.2014
Snídaně Krajíc celozrnného domácího kvasového chleba (žitný + pohankový), šunka, čaj a káva.
Dopolední svačina Jablko
Oběd Pečený králík, rýže a zeleninový salát.
Odpolední svačina Sladký zákusek, chléb se šunkou.
Večeře Losos s bramborami, zelenina.
Pohyb
Odpolední procházka.
Sobota 18.10.2014 a neděle 19.10.2014

Jak jsem se již zmínil, tak tento týden se nsel ve znamení návštěvy u rodičů s celou mojí rodinou. Návštěva vyvrcholila víkendovým setkáním celé široké rodiny a oslavy dědových 80. narozenin. Bohužel jsem totálně porušil životosprávu. V sobotu jsem jedl a pil až přespříliš a naopak v neděli jsem nejedl skoro vůbec. Tato chyba se jistě projeví i v následujícím týdnu. O tom však příště. Ponaučení, které si z tohoto odnáším je, že užž bych měl mít rozum a takto to nepřehánět!

Máte nějaké nápady, které byste mi chtěli říct? Co mám zapojit, co dělat jinak? Nebo mě chcete pouze podpořit? Napište mi prosím komentář níže, vaše podpora mě požene dál!

« Zpět na 5. týden

Líbil se vám tento článek? Doporučte ho ostatním.
Chcete posílat každý týden recepty na e-mail? Ano, chci recepty ZDARMA!

Napsat komentář

1 zdravý recept každý týden ZDARMA

Pozor, počet odběratelů je omezen!
Nepropásněte svou šanci.

  • Jídlo je 90% úspěchu.
  • Často vám chybí inspirace?
  • Zašleme vám – snídaně, svačiny, obědy i večeře.


Už se nechci pořád ptát, co mám dnes vařit!

Líbil se vám tento článek? Doporučte ho ostatním.
Chcete posílat každý týden recepty na e-mail? Ano, chci recepty ZDARMA!

1 zdravý recept každý týden ZDARMA

Pozor, počet odběratelů je omezen!
Nepropásněte svou šanci.

  • Jídlo je 90% úspěchu.
  • Často vám chybí inspirace?
  • Zašleme vám – snídaně, svačiny, obědy i večeře.


Už se nechci pořád ptát, co mám dnes vařit!

Líbil se vám tento článek? Doporučte ho ostatním.
Chcete posílat každý týden recepty na e-mail? Ano, chci recepty ZDARMA!

1 zdravý recept každý týden ZDARMA

Pozor, počet odběratelů je omezen!
Nepropásněte svou šanci.

  • Jídlo je 90% úspěchu.
  • Často vám chybí inspirace?
  • Zašleme vám – snídaně, svačiny, obědy i večeře.


Už se nechci pořád ptát, co mám dnes vařit!

Líbil se vám tento článek? Doporučte ho ostatním.
Chcete posílat každý týden recepty na e-mail? Ano, chci recepty ZDARMA!

1 zdravý recept každý týden ZDARMA

Pozor, počet odběratelů je omezen!
Nepropásněte svou šanci.

  • Jídlo je 90% úspěchu.
  • Často vám chybí inspirace?
  • Zašleme vám – snídaně, svačiny, obědy i večeře.


Už se nechci pořád ptát, co mám dnes vařit!

Líbil se vám tento článek? Doporučte ho ostatním.
Chcete posílat každý týden recepty na e-mail? Ano, chci recepty ZDARMA!